Persbericht: Gerard Bosman kandidaat Lijsttrekker PvdA

linksom_02Met Vertrouwen Linksom! Persbericht. Gerard Bosman kandidaat Lijsttrekker PvdA

Gerard Bosman stelt zich kandidaat voor het lijsttrekkerschap van de Partij van de Arbeid. De beweging ‘Linksom! in de PvdA’, die hij mede heeft opgericht, steunt hem en wil met hem een linksere en progressieve koers voor de partij. Gerard Bosman wil dat de strijd om het lijsttrekkerschap gaat om inhoud, over de koers van onze partij en over de inhoud van het verkiezingsprogramma, waarmee de PvdA de verkiezingen ingaat.

Hij brengt het door Linksom! in de PvdA opgestelde en vandaag openbaar gemaakte programma in voor een andere, linkse koers van onze partij en verdedigt dat. Een koers, waarin onze sociaal-democratische idealen weer duidelijk herkenbaar zijn. Een koers van woorden, maar vooral ook van daden, met sociale en rechtvaardige oplossingen, uitgewerkt in deelplannen. Een programma dat naast mensen staat en samen met hen de uitdagingen tegemoet treedt.
Gerard Bosman heeft zelf ervaren hoe het is als de politiek mensen in de steek laat, hoe weinig zekerheid en warmte er zijn voor mensen die het moeilijk hebben. Gerard Bosman is mede daarom in staat om de geloofwaardigheid van onze partij te herstellen. Hij weet als geen ander waarom dat hard nodig is.

’Linksom in de PvdA’ wil onze partij weer herkenbaar maken door in woord en daad onze eigen idealen centraal te stellen: goed werk en bestaanszekerheid, rechtvaardigheid en solidariteit, verbinding en verheffing. Samenwerking over links en bij voorkeur met andere partijen dan de VVD. Hoop geven op een betere toekomst door daar in te investeren. Compromissen alleen sluiten als ze onze idealen echt dichterbij brengen. Parlementair werk verbinden met ombudswerk en sociale actie. Verbinding herstellen met de vakbeweging en andere progressieve bewegingen. Tegenspraak organiseren en er ook iets mee doen.

Zie voor meer informatie onze campagnewebsite: http://gerardbosman.com.
Voor meer informatie kunt u bellen met: 06 – 45 65 92 81
Foto voor publicatie:
gerard-op-18-oktober-2016

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail